Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
L'atelier de Katleen
3 janvier 2017

Een jaar met Tinny

Als iemand me zou vragen welk mijn favoriete patroontje is, denk ik dat jullie al snel zullen raden wat ik daarop ga antwoorden !
ZES keer heb ik het vorig jaar gemaakt, ZES verschillende versies.

De ene al wat meer geslaagd dan de andere.

De ene al wat meer gedragen dan de andere.

Zomer, winter.
Zonder mouwen, aangeknipte mouwtjes, lange mouwen.
Gefronste rok, plooirok.
Met kraagje, zonder kraagje of met een strik.
Ruffles.
Origamiplooitjes.
Of gewoon eenvoudig ! Want eenvoud siert !

Zo zie je maar wat een waaier aan mogelijkheden dit patroontje biedt !

Ons Marie die in maart al 7 wordt, past nog steeds in maatje vijf. Qua breedte dan toch. Maar ik heb al flink moeten verlengen ! Bij de volgende ga ik de taille ook wat moeten verlagen.
Ze is flink in de lengte gegroeid afgelopen jaar, maar het lijkt wel of ze een beetje smaller is geworden. Het babybuikje dat daarna peuter- en kleuterbuik werd, lijkt stilaan te verdwijnen ! Onze grote meid is dan ook geen kleuter meer hè !


We kunnen dus wel duidelijk stellen, 2016 was hier beslist een jaar met Tinny !!! (en waarschijnlijk 2017 ook !)

20170103 01

20170103 02

Dit was de allereerste. In een stofje waarvan ik nooit had gedacht dat ik daaruit ooit een jurkje zou maken. Een jurkje in een Disneystofje... normaal zou geen haar op mijn hoofd eraan denken, maar het was voor haar verjaardag, en het is best nog een deftig stofje, zeker niet te schreeuwerig. En met een mooi vestje en kniekousen kon het geheel mijn goedkeuring wegdragen !

DSC02273

 

20170103 04

 

20170103 03

Na die eerste Frozen Tinny volgden nog twee zomerversies, om dan na de zomer aan de herfst-wintercollectie te beginnen !

20170103 05

20170103 06

20170103 07

 

En dan nog een laatste foto, waarop jullie goed kunnen zien hoe ons meisje gegroeid is !

20170103 08

 

 

Publicité
Publicité
Commentaires
F
Tinny werd hier ook al heel wat gemaakt. Het is dan ook een succesreceptje he
H
Heel mooi. En het past ook helemaal bij je prinsesje!
Publicité
Follow me on Bloglovin

Follow


Archives
L'atelier de Katleen
Newsletter
Publicité