Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
L'atelier de Katleen
11 juin 2017

Crystal top net een beetje anders !

Toen een paar maanden geleden la Maison Victor in de brievenbus lag en ik hem doorbladerde, viel mijn oog meteen op de Crystal Top.
Aangezien moeder natuur me slechts voorzien heeft van een kleine cup, leek dit model ideaal voor mij.

Omdat ik de afwerking in biais niet echt vertrouwde, maakt ik toch maar eerst een testversie. Dat doe ik meestal als ik iets voor mezelf maak.
Gelukkig maar !! Want die afwerking in biais, dat was het echt niet hoor. Afwerking met een beleg leek me veel beter. Dat zag ik even later ook bij haar ! Ze had de top niet alleen met beleg afgewerkt, zoals ik van plan was, ze had ook nog eens hetzelfde stofje gekozen !

Voor de definitieve top heb ik de ruffles ook maar in één laag stof gemaakt, en afgewerkt met een rolzoompje. Het resultaat is luchtiger, minder zwaar.

Omdat we het hier heel druk hebben gehad met de tuin en de eerste communie, heeft het lang geduurd eer ik aan de definitieve versie ben begonnen. Maar eens begonnen was ze snel af !

De foto waar ikzelf op sta, is wel niet zo goed... (onervaren 7-jarige fotografe, en absoluut geen topmodel !), maar ik wilde jullie toch laten zien hoe ik met de top sta. Ik vind hem echt geslaagd !

20170611 01

20170611 02

20170611 03

20170611 04

Patroon : Crystal top, la Maison Victor
Stof : Veritas

 

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité
Follow me on Bloglovin

Follow


Archives
L'atelier de Katleen
Newsletter
Publicité