Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
L'atelier de Katleen
4 septembre 2017

Pack 'n go, of een superleuk turnzakje uit restjes stof !

Toen ik begon aan ons Marie haar boekentas, lanceerde ik ook de #mixnmatchsummerchallenge . Ik wist immers dat het toch een aantal weken zou duren eer de boekentas klaar zou zijn. Ik vond het leuk om andere dapperen aan te moedigen en zelf ook aangemoedigd te worden !

Ik stuurde ook een mailtje naar Riet. Zij vond het idee van een challenge ook wel leuk en koppelde er een tijdje later ook een leuke wedstrijd aan.

Tijdens onze vakantie in het heerlijke zuiden van Frankrijk kreeg ik een mailtje van haar. Op vakantie check ik mijn mails natuurlijk niet iedere dag en zag hem pas een paar dagen later.

Riet heeft onlangs een patroontje uit haar eerste 'Zo Geknipt' opnieuw uitgebracht. Een hele leuke turn- of zwemzak. De Pack 'n go.
Ze vroeg me of ik zin had er eentje te maken, dan zou ze me het patroontje bezorgen.

Ik twijfelde eerst... Snappen jullie dat nu ? Het zal de Franse zon geweest zijn !
Tuurlijk wilde ik dat ! Toen we weer rustig thuis waren, de was en de plas gedaan waren, heb ik een mailtje gestuurd.

Toen ik alles geprint had, sloeg de twijfel weer eens toe. Dat leek zo véééél ... (de turnzak die ik vorig jaar maakte bestond uit welgeteld twee patroondelen...). Het leek inderdaad veel, maar dat was het helemaal niet !

Ik raad deze aan iedereen aan !!! Het hele naaiproces gaat zo snel, alles is weer perfect uitgelegd.
En ik vind het zo'n originele turnzak !! Vooral het kleine ritszakje vind ik geweldig (hoewel ik de rits er per ongeluk in de verkeerde richting heb aangezet. Maar nu ik erover nadenk, is dat nog niet zo erg voor mijn linkshandige meid !)

Ik heb allemaal restjes stof gebruikt. Voor het zwarte stofje heb ik echt moeten puzzelen om het eruit te krijgen ! (ik vind het nog steeds moeilijk om restjes, hoe klein ze ook zijn weg te doen). Mooie combinatie, niet ?
Een beetje blingbling mocht niet ontbreken : gouden biais en een restje uit ons Marie haar communiejurkje voor het ritszakje !

Maak je nog graag snel een originele turn-, zwem- of eenderwatzakje voor je kleine of grote spruit, klik het patroon dan bij Riet in je mandje, en ga aan de slag !

DSC03324

DSC03329

DSC03338

 

 

 

 

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité
Follow me on Bloglovin

Follow


Archives
L'atelier de Katleen
Newsletter
Publicité