Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
L'atelier de Katleen
24 juin 2017

Een stijlvol cadeau voor de juf

Aan de school van Marie legt de hele klas samen om op het einde van het schooljaar een cadeautje aan de juf te kunnen geven.
Op die manier vermijden we dat de juf een heleboel weliswaar heel goed bedoelde kleine, vaak zelfgeknutselde, cadeautjes krijgt.
Die kleine cadeautjes zijn wel leuk, maar vaak kan de juf er eigenlijk niet echt iets mee doen.

Vandaar dus dat er ieder jaar aan de ouders een kleine, vrijwillige, bijdrage gevraagd wordt. Het is natuurlijk geen verplichting.

Al voor het derde jaar op rij heb ik hiervoor samen met een andere mama het initiatief genomen.
Met de opgehaalde centjes hebben we cadeaubonnen van onze gemeente gehaald, waar de juf in tal van winkels, koffiehuisjes, .... terecht kan.

Maar gewoon die bonnen laten afgeven, dat is wat saai, niet ?

Ik had nog een stuk mooi kurkleer liggen. Gewonnen tijdens 'Meet the Sewer', een heerlijke naaidag door haar georganiseerd.
En nog wat goudkleurig nepleer, een overschotje van Marie haar communietasje. En nog restjes van ons Marie haar communiejurkje. (dat doet me eraan denken dat ik de communieoutfit nog niet geblogd heb, maar dat is voor een andere keer !)

Dat alles samen .... perfect om iets voor de juf van het eerste leerjaar te maken ! Een mooi, stijlvol etui, met toch een persoonlijke toets erin verwerkt, een aandenken aan de eerste communie !

Ik vind het resultaat prachtig ! En heb gelukkig nog genoeg restjes om er eentje voor mij te maken, als aandenken aan mijn meisje haar eerste communie !

20170618 01

20170618 02

20170618 03

20170618 04

 

 

 

 

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité
Follow me on Bloglovin

Follow


Archives
L'atelier de Katleen
Newsletter
Publicité