Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
L'atelier de Katleen
1 octobre 2016

Kerstbal of toch een mooie June ?

Toen ik dit artikel las bij Khadetjes, kwam er spontaan een glimlach op mijn lippen !
Zo herkenbaar ! Toen ik datzelfde stofje zag bij Mon Depot, wilde ik het meteen hebben. Een jacquard van Fragile.
Wat was ik blij dat ik op tijd was om er 1,5 m van te bemachtigen.

Een paar dagen later werd het pakketje geleverd. Ik deed het voorzichtig open, en toen... hapte ik bijna naar adem. Net zoals Khadetjes wist ik wel dat het zou blinken en dat het rood was, maar ook ik vond het zó rood en zó blinkend. Dat zag ik me niet dragen...
Het was de eerste keer dat ik teleurgesteld was na het online bestellen van een stofje.

Het verdween in de stoffenkast. En af en toe nam ik het toch weer vast. Maar legde het weer terug.

20161001 03

 

Toen ik Khadetjes haar blogpost las, kreeg ik weer moed. Want de jurk die ze ermee voor haar mama maakte vond ik toch wel mooi.
En het stofje kwam eindelijk op mijn naaitafel terecht. Ik had al twee keer een mooie June Dress van La Maison Victor gemaakt. Er zou een derde volgen.

Dat was in juli.

Het stofje is aan beide zijden bruikbaar. Khadetjes heeft de ene kant gebruikt, die wat witter is, ik heb de rodere kant gebruikt.

Omdat ik geen witte blinde rits meer in mijn voorraad had, werd de jurk na een tijdje opzij geschoven. En telkens ik op mijn naaikamer kwam, keek ze me blinkend aan...

Ik kreeg er een beetje een haat-liefde verhouding mee. Mooi - niet mooi - mooi - niet mooi - veel te blinkend.... maar toch wel weer mooi.

Afgelopen zondag op het stoffenspektakel eindelijk een witte rits gekocht. Een avondje achter mijn Pfaffje, en gisterenavond gezellig voor de tv om de zoom mooi met de hand te naaien. En ze is eindelijk af !!!

20161001 01

20161001 02

Maar ik weet het nog steeds niet... Mooi - niet mooi - mooi - niet mooi - flashy - blinkend - mooi - niet mooi ... Wat vinden jullie ervan ?

Ik zal ze dit jaar alleszins niet meer dragen, de zomer is helaas voorbij !
Maar wie weet komt ze volgend jaar toch uit mijn kleerkast !

 

Publicité
Publicité
Commentaires
M
Dat zit precies als gegoten. Het staat je, dus niet twijfelen :-)
A
J'ai rien compris au texte mais les photos sont très parlantes 😉<br /> <br /> Et ta robe très réussite
A
Très belle réalisation.<br /> <br /> Bonne soirée
A
Hier moet je echt niet over twijfelen, deze is super mooi! Het is in een heel opvallende print, maar deze past jou super goed! Dit kleedje is meer dan winkel-waardig! Echt, super mooi!
C
Ik vind het toch mooi!
Publicité
Follow me on Bloglovin

Follow


Archives
L'atelier de Katleen
Newsletter
Publicité